ТОП новини

Календар

«    Квітень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

Погода

Пошук

Опитання

Які новини Ви вважаєте найцікавішими?


Архів новин

«    Квітень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

Новини Херсонської області



XML error in File: http://newsbriz.ks.ua/rss.xml




Припинив діяльність - заплатив державі штраф




В Херсоне открывается всеукраинский проект «Военно-полевой АРТ»




XML error in File: http://goodok.ks.ua/engine/rss.php


Лілія Гриневич: Методика викладання при підготовці педагогів не менш важлива за знання теорії

  • Переглядів: 74
Лілія Гриневич: Методика викладання при підготовці педагогів не менш важлива за знання теорії


Наріжним каменем сучасної підготовки педагогів має стати підхід - «методика викладання не менш важлива за знання теорії».

На цьому наголосила міністр освіти і науки, представник партії «Народний фронт» Лілія Гриневич під час обговорення результатів пілотування програми «Методика навчання англійської мови», за якою вчителів англійської мови вже навчають 10 українських педуніверситетів. Програма розроблена в межах спільного проекту МОН та Британської ради в Україні «Шкільний учитель нового покоління».

Лілія Гриневич зазначила, що цей проект має стати системоутворюючим для подальшого розвитку як освіти вчителів англійської мови, так і педагогічної освіти загалом.

«Ми вдячні нашим партнерам та друзям України – Британській раді – за системну підтримку освіти у нашій державі. Дійсно, без нового вчителя не буде Нової української школи. І для мене надзвичайно прикро, що попри європейський досвід, де саме педагогічні університети стали рушієм реформи освіти, наші ВНЗ часто залишаються закритими до нового і не готові змінюватися», - сказала міністр.

«ВНЗ, що увійшли у проект, які мають достатньо потужностей, аби потягнути виконання його складних умов, знайте – саме ви сьогодні є провідниками змін. Я вважаю, що ви обов’язково маєте підключитися до доопрацювання концепції нової педагогічної освіти, а підхід «методика викладання не менш важлива за знання теорії» – має стати наріжним каменем сучасної підготовки педагогів. Неможливо навчити майбутнього вчителя, якщо ВНЗ на навчання методикам виділяє лише 4% часу, а саме така ситуація у більшості українських університетів сьогодні», – наголосила Лілія Гриневич.

Педагогічна практика дотепер проводилася тільки у восьмому семестрі й тривала шість тижнів.

Відповідно до розробленої програми, на практичну підготовку вчителів виділяється 510 годин навчального часу. На бакалавратурі, починаючи з 3-4 семестру, майбутні вчителі відвідують так звану практику керованого спостереження, де вони в межах реального учбового процесу спостерігають за використанням методик вчителем раз на 2 тижні та мають можливість отримати консультацію від практикуючих педагогів. Протягом 5-7 семестру студенти проходять практику як «Помічники вчителя» - вони допомагають у розробці уроку, беруть участь у його веденні, консультують учнів один день на тиждень. Так звана виробнича педагогічна практика проходитиме у 8 семестрі і триватиме 6 тижнів – протягом цього часу студенти матимуть можливість попрацювати педагогами, при цьому отримуючи підтримку та консультації від викладачів, якщо цього потребуватимуть.
Джерело